Kontaktannons

Hahhaha, Maria här är listan..

Drömmen

Du vet vad du vill
Du vill supporta mig i vad jag gör lika mycket som jag kommer supporta dig
Du kör motorcykel
Du har mycket idéer och konstiga frågeställningar ibland
Du tycker om äventyr
Du super dig inte full varenda jävla helg
Du tycker om barn men sånt har man tid att skaffa senare
Du tycker om att visa hur mycket du tycker om mig
Du är samtidigt svår
Du tycker om att jävlas
Du tycker om att fly civilisationen ibland
Du tycker om havet
Du vill göra häftiga saker, typ hoppa fallskärm, åka snowboard, vattenscooter..du fattar.
Du är inte rädd för hästar, skaffar gärna egna
Du är hundmänniska
Du äter inte lever, blodkorv och annat äckligt
Du tycker om att laga mat
Du gillar träning
Du är nästan brutalt ärlig
Du gillar thrillers (ser dem i mitt sällskap som en anledning att krypa närmre är också godkänt)
Du är smart men inte nonchalant
Du är inte helt jävla blåst heller
Du är ingen skrytpelle
Du tycker om att snacka skit lika mycket som om vanliga, viktiga saker
Du är glad
Du ser inte ner på folk
Du tycker om att titta på stjärnorna
Du har fina händer


Fan den här listan kan ju hålla på forever.. Men a, om någon känner igen sig på alla de här punkterna så ring för fan.. Så får vi se om du uppfyller resten av kraven.

Kommentarer
kaka

Jag gillar bara små hundar. Sånna som är små som katter.

2008-11-02 22:39:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0