SMK

Sitter & lånar musik att bränna ut så man har någon form av dunkadunka att smälla högtalarna med imorgon i bilen upp till jönköping.. ska även bränna lite oasis, colbie, billie och liknande..
Slagsmålsklubben är inget jag lyssant något särskilt på och kommer nog inte heller göra det heller.. Men det är med i mixen med dunkadunka imorgon..
Idag fick jag staven insatt i armen och var verkligen förberedd på blodig smärta som sist..Då den dumme jäveln stack in kanylen 1,5 cm under det bedövade området..vilket resulterade i att jag svimmade.
Inte lika tuff längre när det kommer till att nån ska trycka nålar och skära i mig..
Känner du det här?
- Vilket?
Känner du inte? :o
-Jo, jag känne ratt du håller då i armen på mig, men annars nej?
Det är klart nu iaf..
WHAT!?


(Ni skulle förresten sett mig igårkväll.. tror jag började grina 7 eller 8 gånger.. bara rakt ut för jag var så jävla skrajsen av att det inte var över och chockad för att det var så extremt obehagligt att få staven utplockad..skrap, skärande och obehagligt tyckande och klämmande i 25 minuter innan hon fick ut den för att den satt så jävla djupt.. skitmänniska som satte in den.. hatar honom, ja hata är ett starkt ord men han var ju helt vrickat dålig!)

Sååå skönt.. blödde som fast dock, dripp dropp dripp dropp.
Efter det bar det till Ravlunda, träffa anton, dricka pressokaffe för att sedan rulla mot simrishamn och lira lite volley..på skolnivå dock, men rätt roligt ändå. Kände mig väldigt utpekad av.. ja vad han nu hette..

eh, tjau!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0