Ta igen sömn.

Veckan som var.. var en av de roligare på länge! Besök från gotland! OOiiiiiiii, två små glada barn(för det mesta i alla fall) som for omkring som skott i huset och när vi väl kom iväg nånstans så var det sång & skratt i bilen vart vi än skulle. Anki & Micke som alltid har humöret uppe oavsett vad.. SÅÅÅÅÅ glad att de kom hit!
Men nudå.. bah! Så trött man blev, men det var totally worth it!
Efter matchen i lördags så blev det många pussar och kramar från både barn och päron och en tår när de gick ut genom dörrarna i hallen.. sen bar det hemåt, sova & äta innan det bar till jobb fram till 0230 på natten. Hemma vid 3 och snabbt i säng för att sen sova sjukt dåligt för jag var stressad för att sova över 8 slaget då jag skulle upp igen för att åka till Yes och stå i repan ett par timmar..
Hem och kitta sig och plocka ihop för en natt borta. Hälsade på krillan innan det bar vidare.
Sov ensam måndagmorgon efter lite morgonmys i världens snyggaste lägenhet.
Sen blev jag hämtad av krillan & wilma och det bar till coop för att handla lite mauuuud.. blev pannkakor och därefter äppelkaka..hiiiuuuu vad det kändes tungt i magen sen vill jag lova. Särskilt med tanke på att jag skulle in till malmö någon timme senare för att träna volleyboll.. DET ÄR INTE BRA ATT TRÄNA MED FULL MAGE. Allt känns enklare om man är tom i magen, allt går snabbare, lättare och man hoppar högre.. Det gillas.
I natt fick jag äntligen chans att sova igen de timmar jag förlorade förra veckan..

Nu ska jag plantera chiliplantor, baka bröd & göra tomatsoppa.

tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0