Tomma känslor.

Nu sitter jag här på min feta röv igen..på mitt rum, vid min gamla men välfungerande dator och har kommit av mig med bloggandet för jag gör annat skit hela tiden. Försöker ärligt talat att vänja mig av med datoranvändandet eftersom det finns så sjukt mycket annat som man kan ödsla tiden på.. typ söka jobb och få en inkomstkälla? Träffa folk och behålla sitt sociala liv levande? Träna och behålla hälsan? Umgås med familjen som faktiskt glider isär nu när vi små barn flyger och flänger runt..
Notering: Lillasyster har börjat träffa killar och det gör MIG nervös? Vadfan?!
Sitter som sagt på min hårda stol som jag inte orkat fixa en kudde till för att sitta bekvämare.. kanske för att kroppen inte ska vilja sätta sig här?
Hur som helst, Emma tycker jag ska skriva..antagligen är min blogg rätt intressant i hennes lilla bubbla borta i sjöbo? Ain't that right bitch? hihi Tre små ord på dig. Jag funderar ofta när du ska släppa taget om den där idioten som gjort dig så illa, men jag vet samtidigt att du aldrig kommer släppa honom. Jag hatar honom, du hatar honom. He is mean.
Emma du vet,
 In my place,
 in my place
 Were lines that I couldn't change
I was lost, oh yeah
I was lost, I was lost
Crossed lines I shouldn't have crossed
 I was lost, oh yeah
 Yeah, how long must you wait for him?
 Yeah, how long must you pay for him?
Yeah, how long must you wait for him?
 I was scared, I was scared
Tired and underprepared
But I wait for you
 If you go, if you go
Leaving me here on my own
Well I wait for you

Det finns bättre saker..som du sa.. En kvinna behöver en man lika mycket som en guldfisk behöver en cykel! LYSANDE!

En annan sak är att jag planerar att ta mig till sthlm ganska snart (nej jag vill inte följa med på flatparty, det kommer blir lite väl.. mycket för mig kanske)
Men en helg, fika, träffa lite människor man bör (och MÅSTE!) träffa.. Det hade suttit fint.
Det där är väl sånt jag får planera in till våren då jag har några kronor mer på kontot kanske(?!).. Då jag äntligen ska få börja plugga igen..äntligen lite mer att göra..ska bli så skönt så skönt sååå skönt! Och ha ett jobb att gå till då och då skadar inte.. och volleyboll såklart.. God damn it! Fick mig ett snack med Tore igår förresten efter matchen mot Halmstad. Han är så bra på att ge mig förtroende när jag egentligen nästan nuddat botten och börjat tänka att detta är det sista jag gör inom volleybollen.. No way, är min enda tanke nu.. Nu jävlar!
Ytterligare en annan sak, det är sjukt tomt utan familjen Boman här..det var så mycket liv och väsen när de var här, men det var så glatt och roligt hela tiden så det var totally worth it..och nu när man varit utan dem en vecka så är det så otroligt.. lugnt.. för lugnt? Måste nog allvarligt överväga vart jag ska bli av i sommar.. om jag verkligen ska bli hemma och jobba eller om jag åker upp till dem igen..Ni vet ju hur mycket jag älskar det! Gotland..det är jobbigt att det blivit en vana att åka dit, för första sommaren utan Gotland kommer bli en väldigt jobbig och deprimerande sommar för mig.. Men pja, vi får se.. Ella har för övrigt lockat mig att söka jobb på färjorna..OCH HUR KUL SKULLE INTE DET VARA? FATTA, JOBBA PÅ FÄRJOR! SVINBALL! HAH (: Kanske svintråkigt egentligen, men låter sjukt kul i alla fall!

Kent.. kent.. kent. Det är farligt hur ont det kan göra i kroppen när man är rätt i tiden känslomässigt och lyssnar på dem.. Nu är en sån tid och det gör ont.. och jag är lite low kanske.. trots mitt lilla liv som ingen skulle veta om som en del ändå vet om.. äsch. Det är najs och det höjer tillvaron trots att jag bara vill sjunka.

Tog en runda på blue benita innan med kameran runt halsen.. stannade till i Hedvigsdal och träffade Poppo, världens gosigaste Arab. Fruktansvärt röd fux, sjukligt vacker och gosig.. tråkigt nog var han rädd för kameraljudet. OFTA HAN ÄR ORÄDD FÖR SAKER DÅ.. När jag brukade hänga istallet där poppo var så uppstod rätt många stunder då Poppo fick syn på min ridhjälm som var en "störtkruka"(kapplöpningshjälm, påminner om skatehjälmar).. I alla fall, jag vet inte vad som for igenom hästens skalle men ögonen blev stora som tefat och han stod på tå, beredd att springa vilken sekund som helst..som om min hjälm skulle explodera när som helst.. när han fick syn på den.. skitsöt (:

tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0