Diskmaskinsallergi

Jo, det är ju så att jag tillhör skaran med diskmaskinsallergi.. Dvs att man i största möjliga mån ALDRIG får nudda vid någonting annat som står i maskinen när man ska sätta in en tallrik eller att man väldigt omsorgsfullt siktar gaffeln i ett särskilt hål i bestickstället för att slippa nudda något annat..Nu när jag bor hos krillan så är det diskmaskin som gäller.. Hu..

Igår då, best day of my life..i alla fall en av de bättre. Mc-körkortet är mitt! Finally!
Nu ska jag hitta ett jobb och bli rik igen så jag kan betala mammas bilreparation(jag satte en buckla i bakdörren..suck) sen blir det nytt Mc-ställ och diverse småprylar och lyckas jag sälja min Virago så ska jag köpa en Fazer eller liknande maskineri <3

Nu blir det dusch!

tjipp

Kommentarer
linn.

Fazer!! VA! En sån har jag =)

2008-10-08 17:54:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0