Gotlandsbesök

Fick sms av anki idag, som planerar sin trip ner hit. Jepp, du hörde! Hon kommer hit! Med micke, Isak och David! ÅÅÅÅhh! Den som vet, VET att jag totally avgudar dem! Det är sååå roligt att vara hos dem på somrarna och jobba, ta hand om barnen, fjanta rundor etc. etc.
Längtar verkligen tills dem kommer! Måste göra upp en plan för allt jag måste visa dem, vad vi ska äta, vart vi ska åka, hur länge vi kan stanna på varje ställe osv osv. Loves it!

Och nu över till något helt annat.
Ja, jag vill klippa mig..SNARAST.
Och ja, jag FULLKOMLIGT älskade det du gjorde när jag pratade i telefon. Jag får fortfarande rysningar av det..



godnatt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0