Mental träning.

Hoppas fan det hjälper för morgondagens mission.. Laddad till tusen, det SKA gå den här gången. Jag SKA klara det.

Jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte bloggat på länge, ser det som ett bevis att jag inte är lika data/internetberoende längre och det  ä r  B R A!

Har som jag kanske nämnt tidigare levt med min kära Krill sen i fredags och det har minst sagt varit en intressant helg.
Om jag kan leda det vidare och göra saker och ting ännu mer intressanta återstår att se. Det är bara en natt jag ber om. ;)

Idag har jag bränt sjutk mycket pengar. 2640:- till tettes, 1500:- till vägverket och 990:- till mitt busskort.. och jag ska betala ytterligare 1200:- för min träningsavgift i malmö.. fyfan.
eh, är jag fattig nu eller..?

pratat med emma har jag också gjort i 1,5 timme idag..det behövdes!

se film & laga maud.
tja

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0