Nu tar jag mitt pick och pack

Det är match i helgen och jag håller på att ladda till tusen, både mentalt och kolhydratmässigt..
Vad har hänt i veckan?
Jag har lärt mig manöverbanrorna så de sitter i ryggmärgen nu, tack vare lilleman. Jag vet hur var och när jag ska göra ditten och datten ute bland alla andra plåtburkar och ponnys tack vare mr T & L..
Jag har dammsugit upp 9an på mitt tangentbord, hittat tangenten i dammsugarpåsen och återställt den på sin plats.
Jag har haft nervositetssammanbrott.
Haft en skitdålig träning då allt gick skit.
Två träningar gick asbra efter lite idrottsspykologi.
Jag har gjort en buckla på mammas bil hon köpte splajsans ny i januari.. (inte lika kul)

Imorgon, övningsköra 0820, lämna bilen till mom, dra till krillidill och bli där en vecka(SKÖNT).
Lördag, match som sagt..och på kvällen ska jag bli smord..
Söndag, jobba..sova.. (: och mysa :D HIHIHIH


eh, i brist på annat.

godnatt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0