Tolv timmar sömn

I fredags natt kom jag äntligen hem till min lilla säng på Tågarpsvägen 378(lång väg).
Full rulle hela dagen igår, match i ljungby som vi förlorade..tyvärr. Men vi jobbar upp oss och blir mer och mer sugna på revansch. Nästa helg tar vi Jönköping! Då jäklar!
Kom hem och ställde mig och lagade mat det första jag gjorde. Det blev amt för ungeför 2-3 personer..men pja, ingen annan ville ha så jag åt allt själv (: haha!
Kom i säng strax efter tolv.. och kom upp strax efter tolv. Behövde den här kvinnan sova eller?

Nu ha rjag städat och ska ägna mig åt en bok lite senare..men forst lite TV-spel med lillstrumpa! wie!
Sen ska jag sitta & räkna lite, måste få ihop pengar så jag kan handla nytt mc-ställ, ny hoj och diverse runtkostnader..
Åh vad jag längtar till nästa sommar!


tjau

Kommentarer
Ina

Hur går det me mc körkortet nu snäckan? har du fått det än ? :)

2008-10-15 23:51:06
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0