Veckan..

Den här veckan har varit rätt intressant måste jag säga.. En hel del intressanta samtal, bilfärder, idéer och uppladdning till dagens match, intressant fika med storstrumpa och jag har till och med fått mitt hår färgat, så nu är det om möjligt ännu ljusare..(lite amanda jenssen feeling på håret, fast mitt hår är coolare klippt, har för övrigt fått ihop det till 19 personer som har sagt att jag är lik henne.. gaygaygay är jag det?) Är laddad till tusen inför matchen för den delen förresten. Vi spelar mot jönköping idag 1330 i Heleneholmshallen. FY VAD JAG ÄR LADDAD!
Enda låten jag har haft på hjärnen precis hela veckan är Britney Spears - womanizer.
Och DÄR försvann all värdefull respekt som jag äntligen vunnit från halva sveriges befolkning..jag vet, förlåt. Men ni vet hur det är när en låt har satt sig på hjärnan..fullkomligt omöjligt att få bort!
Ikväll bär det till stugan i Mälrahusen med emma, ska bli najs! Som vanligt! (: Det är så skönt att bara försvinna från lite civilisation ibland.
Nu ska jag packa det sista, sen bär det!


tjau

Kommentarer
linn.

Amanda Jenssen är faktiskt något utav det snyggaste. Så kan du ju räkna ut själv vad jag tycker att du är. =) Sötnöt.

Lycka till på matchen.

2008-10-19 17:08:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0