Yamaha Virago 125cc

Yamaha Virago 125cc -98
 Nu är det dags att sälja mitt guldkorn då jag börjat se mig omkring efter en ny, större hoj.
Pigg för sin storlek och lättkörd.

1 ägare innan mig
Mätarställning: 11 454 KM
Svart med grå dekalbild på tanken
Kromat motorskydd
Väskhållare
Sissybar
Inga repor på tanken
Nybytt olja + filter och servad
Batteriet är underhållsladdat och fungerar perfekt
Motorcykeln är underhålls-körd och är helt suverän
Besiktigad - april 07
Inte skattad

 21 000:-

Finns utlagd på blocket .   http://www.blocket.se/vi/18564136.htm

KOM IGEN! KÖP DEN!

Kommentarer
linn.

Nu ska jag inte lägga mig i dina business. Men du kommer aldrig att få 1 laxar för den där. Haha. Men man kan ju hoppas..

2008-10-15 22:06:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0