Beach -08

Igår bar det ner till stugan efter en massa krångel med bil, nycklar, moppar, minnesförluster och liknande..men det bar dit hursom! Vi lagade god mat, drack gott vin för att sedan trampa ner till stranden, sådär lagom till det blivit mörkt ute..eller mörkt, månen sken rätt vackert över det stormande havet. Märk orden, det blåste som fan nere vid havet. Kallt nåt så in i för den delen med..
Tur man klädde sig tillräckligt för vindens pustar.. phew..
vet inte hur många tröjor vi hade på oss, men sjukt mysigt var det..
och plötsligt poppade det upp i skallen.. shit.. beach-08 is borta.




Vi satt där på planket nere på stranden i alla fall och kände oss små i jämförelse med det stora blå och stormande havet, de isande vindarna som blåste rakt igenom våra tröjor och himlen som var helt klar ovanför oss med måne och stjärnor och stormande svart i horistonten.. vi kände oss så små så det var omöjligt att tänka och känna något annat än att man bara nätt och jämnt existerade.. 
Emma och Sara.. vi har något särskilt vid de tillfällen vi bestämmer oss för att åka ner till stugan ensamma..

Jag hittade en grym skidjacka i fredags, på tisdag får jag veta om de kunde beställa in en jacka i min storlek.. och då kommer den på fredag.. hm..
Skrivtorka.. En annan bröt nyckelbenet i helgen.
Jag vet vad Tette på Tettes egentligen heter.. eh..?

Veckoplanering!
Måndag- bli tejpad, träna volleyboll
Tisdag - köra mamma till stan för hon ska till Jönköping och partaja, hem och sova, sen göra sig iordning för att jobba på Yes
Onsdag- Hämta mamma i stan 0500 typ, sova hela dagen, Träna volleyboll på kvällen
Torsdag- göra något på dagen, träna volleyboll på kvällen
Fredag - inget planerat?
Lördag- Köra mom & pops till stan för de ska till Tyskland, träna järnet på dagen, sova på kvällen efter jag hämtat päron
Söndag - sömn?

Och idag, när jag kom hem och trodde jag skulle fara till malmö så blev det inställd pga fyllesjuk macka..
Så jag går ut och hoppar studsmatta för att få utlopp för all energi i min kropp..
 Dår ser det ut ungefär som på bilden..


Dagens notis:
Varför är mitt begär att härska över människor med min rappa käft så stor? Och vad vinner jag på det? En stämpel som rolig? Eller bara dryg..?

hej

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0