JAG ÖVERLEVDE!

Körlektion idag igen med Jimmy som vapendragare och lärare.. Vi körde igenom högfartsbanan.. SOM JAG HATAR MER ÄN NÅGOT ANNAT I DENNA VÄRLD. Jag har fruktat det, visst jag har klarat den utan problem innan men det var längesen ju.. Jag körde omkull sist jag testade banan och vart skrajsen som en kyckling efter det.. Men tack vare vapendragarens direktiv så blev jag självsäker och körde banan, om jag inte såg fel, i lite mer än 50km/h (BRA SARA!)..
Nu ska jag bara öva lågfartsbanan och inbromsningarna..men de ska nog inte vara något problem.. HOPPAS JAG. Peppar peppar..
Efter lektionen drog jag på mig mitt kvinnliga jag igen (body, hängselklänning och stövlar, RÖDA sådana!) och traskade upp till YES för att fixa håret & dammsuga innan det var dags att öppna receptionen och hela kittet. Hade min käre vän Pernilla som sällskap, även lärling ;D
Hade även en liten apa vid namn Emilia som for omkring som ett skott i repan. Full av energi!..HOLY ******
Nu, hemma och väntar på att mom ska komma hem.. MATMATMAT..



Det jobbiga är att det är först nu jag inser hur bra vi skulle kunnat få det och hur dum jag var som aldrig riktigt insåg hur mycket jag fanns i din hjärna. Ännu dummare att jag lät det rinna bort ifrån mig.
Nu kommer jag väl aldrig bli den som gör att du känner att ditt liv är värt att leva..Du är i min hjärna hela tiden, jag vill att det ska vara vi..men hon hann före..hon var inte lika dum som jag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0