Konkurrens

Jo, det var en del folk på träningen igår. Alla lika sugna på att bli uttagna. Det var fullt ös precis hela kvällen vilket var JÄVLIGT roligt.
Tränaren ger vi många stjärnor till, mycket "go" i henne och hon visste vad hon snackade om, även om allt togs på engelska..eller i alla fall det mesta.
Lyckades på något vänster få en smäll på käften när jag skulle rädda en boll, så här sitter jag nu och suger på min ömma läpp.. suck.
Ikväll ska det springas i Pildammsparken.
Imorgonkväll hårdträning igen.
Torsdagkväll träning och förhoppningsvis kanske vi får ett besked då med.. ihk! Nu blev jag nervös igen :s

Medan jag väntade på att pappa skulle bli klar på jobbet inatt så fick jag gott kaffe och två goda kakor, så där satt jag, andades Laras blöta päls och fuktiga andedräkt som hade fyllt hela bilen, åt god liten kaka (gör en gest med händerna) och drack gott chokladkaffe rent utav. Lyssnade på regnet som smattrade mot biltaket och slumrade halvt om halvt.


åh.. tja

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0