MAH my ass..

De allra flesta vet att jag valde att inte fortsätta på lärarutbildningen och varför det då? Jag = lärare.. NOT TRUE!
Min morgon var jobbig eftersom jag legat i KOMA hela natten, kände mig rent ut sagt misshandlad i morse när jag steg upp, öm i hela kroppen och det kändes som om jag inte andats på 5 år..
Hur som så börjar jag städa och fixa lite här hemma, äter lite mat, städar lite till..sen kom posten.
Va? Brev till mig?
Jepp, studentkåren tycker jag ska betala 270kr till dem för att jag ska ha fullständiga rättigheter om något skulle strula sig..Och man är betalningsskyldig så länge man är registrerad på utbildningen. Jag avslutade min utbildning väl? Jag fick bekräftat att det var avslutat?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

MAH HAR NOLL KOLL!

hejdå.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0