Stress

Jo, en sån liten sak. Att ge bort sitt liv en aning stressar upp mig väldigt mycket. Att någon annan kan kräva att man ska vara på en viss spot en viss tid, stressar mig oerhört. Jag vet inte varför.
Jag ska.
Jag ska.
Jag ska.

Detta är chansen jag måste ta, för när den kommer nästa gång kanske jag har något annat större och mer livsavgörande på gång. Det är nu eller aldrig.

Kom bara om du känner att du kan och vill satsa. Tre gånmger i veckan begär jag av dig, det är vad laget kommer begära av dig. Kom inte om du inte kan satsa fullt ut.

Jag ska. Jag vill. Jag kan.

Nu måste jag börja plugga mat igen.
Ut & springa nu, rensa hjärnan.
hej


Lite stress bortsprungen. Mest nervös nu, fattar egentligen inte. Blir jag inte uttagen så är det back to normal again, no big deal..
Svar till Aaua och de som undrar.. Det är malmö KFUM som väntar ;D iih!

knarket för att lugna mig är Tracy Chapman.. Det tackar vi lenneja för <3


Kommentarer
sara

:D



malmö? svedala? halmstad? eller var var det nu?

2008-09-07 15:58:57
URL: http://aaua.blogg.se/
Lenneja

She's taa maan !!

hjärta

2008-09-11 21:02:26
URL: http://ihaventlostmymind.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0