Super Saturday

Idag har det MINST SAGT varit jobbigt! haha, steg upp halv 6 i morse för att mom & pops skulle dra till tyskland över dagen, kör hemåt, stannar till vid Kabusa (var tvungen att se soluppgången vid havet), KÖR HEM, går & lägger mig.. vaknar 0943..hehe, skulle inte jag träna bodypump 1000? haha, ringer fisher & avbokar och segar mig upp för en andra frukost..
Väl inne i stan är det dags för Body step och efter det Body Combat! LOVES IT! SVINROLIGT..men a, tufft att köra 2 pass efter varandra..jaja sure jag har rätt hyfsad kondition men man vill ju ta ut sig lite.. fast a..det gick som det gick. Sjukt roligt iaf och jag anar lätt träningsvärk som kommer vara betydligt värre imorgon!
Inte nog med att jag körde järnet idag.. jag var hemma sent igår..a wee lack of sleep, yep.. Det var knytmiddag hos mr anton och jag stack dit något tidigare så det fanns tid till en liten prommis längs spåret i ravlunda där tåg spårat ur 2 ggr i sommar..onödigt vetande..
Sen kom emilia, stone och fluff och det blev minst sagt mat över..för en hel pluton! Gott var det, men det stod långt upp i halsen så mätt man var..


Lite resultat från igår, såklart hade jag min söta fina eos med mig..som jag för övrigt haft ett år nu (: Grattis på ett-årsdagen!

     


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0