Chocken när man vaknar.

När man går och lägger sig i en ny säng, på ett nytt ställe så brukar man inte reflektera särsilt mycket över stället när man somnar.. Igår morse...efter första natten då sängen står på en ny plats på ovanvåningen så blev jag chockad när jag öppnade ögonen och insåg att jag inte var på min vanliga plats. Under en millisekund var jag på väg att få panik och hela kroppen spändes.. men sen insåg jag vart jag var.. hemma.
Det är så ibland när jag sover hos andra. Hos folk jag känner, känner mig trygg med, jag har varit hemma hos dem miljontals gånger och ändå blir jag under någon ynka millisekund panikslagen innan jag fattar vart jag är någonstans..

Sitter just för sekunden och kräker på plugget inför tentan imorgon. Inte alls pepp elle rmotiverad men jag måste likförbannat göra det. På G att bli frisk nu igen, äntligen! När jag pluggat färdigt ska jag ut och springa en sväng i det sköna vädret som jag inte tillåtits njuta särskilt mycket av alls idag :( hoppas på lika bra väder i helgen.. SOLA! <3

För övrigt.. Känns det bra på tentan imorgon..som att jag prickat in de flesta poängen och att det känns enkelt överlag.. så ska jag gå till Gina tricot och köpa mig en fulsnygg body. Den är skitful på hängaren..magisk fin på! Ljusblå är den, med mörkblå blommor :P

För övrigt måste jag gå ner ett par kilon i vikt..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0