Dagarna närmar sig.

För det första, imorgon sätter i upp vävtapeten i det vardagsrummet som vi byggt om. Dvs, få dagar kvar tills det är klart och man kan börja flytta in!
För det andra, Gotland. Pratade med Anki idag och vi fick många tankar vädrade. Bland annat om ombyggnationen av repan, vem vi ska anställa som kock, hur min tid ska disponeras, vilka datum som gäller för Anki-klassikern, stångaspelen, Gotska sandön, när jag ska hem, hur jag & Aaua ska bo.. Blir pepp av den kvinnan! Slutligen, moderkakan har fixat en resväska till mig som jag nog kan sätta 10 kronor på att jag får plats i :P Ska testas, jajajaja ska fotas med.
För det tredje.. jag vet inte. Åka härifrån har börjat göra lite ont i mig ändå..

Ska man satsa?

Vill du?


Seminarium i Kvantitativ datainsamlingsanalys imorgon.
Lärde mig på förra föreläsningen vad jag tror är världens längsta ord, hela 43 bokstäver.


P R O D U K T M O M E N T S K O R R E L A T I O N S K O E F F I C I E N T L I N J E N


Godnatt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0