Musik

Det finns nog inget som kan upprymma mig mer, fylla mig med mer känslor på en och samma gång.. som musik. Inget kan jämföras med musik. Ni asswipes som säger att man gråter till böcker och filmer.. jag gråter lika mycket till musik. Ni som säger att text och film är vackert, Musik är vackrare och kan uttrycka mer på en och samma gång.

"Do you like music, Sara?"
- Like? I LOVE music!

Det var jessas fråga när jag kunde alla artister & de flesta titlar som spelades under en resa till Halmstad i höstas.


Ja, med tanke på vad musik gör med mig så gör jag nog det.
Jag lyssnar verkligen på musik nästan HELA tiden..

Vilket gjorde att helgen som precis varit har gjort mig smått.. tom..

Mer om det i nästa inlägg. "Helgen så emma & sara praktiskt taget ville klösa ögonen ur varandra trots att de älskar varandra så mycket"

Digital Love


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0