Och ett vettigt inlägg för att kompensera..

Idag handlade Krillan ett Babyskydd, nej inte kondomer.. Bilbarnstol. Punkt!
Sen bar det till skopunkten där jag hittade ett par loafers och ett par stövletter som satt preciiiiiis där de skulle.
Hittade även ett slimmat linne på Gina. Ovanligt, nej det vill jag kanske inte påstå.
Sen hem, klistra på kontrollmärke på hojen.
KOM IGEN.. någon, Köp den! :D
Markus hade bakat bröd.. kan inte någon baka bröd till mig med?
Sen hem, hem. Köra & handla med moderkakan, sen hem och laga Flygande jakob som är något av det godaste jag vet.. Ett glas vin..



Lite.. vett? Tråkigt, men det var vad jag gjorde idag.

godnatt
over & out

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0