Snorförkyld.

Jepp, igårkväll kom en underbar förkylning och ringlade sig runt min näsa.. Den rinner konstant & jag nyser som en galning. Som en kvalsterallergiker.

Fick resultatet på tenta förra fredagen och vet att jag klarade mig med ett G. Max poäng var 25 & för ett VG skulle man skriva 20 poäng. TRO FAN ATT JAG SKREV 19. Irriterar mig.

Det brann för övrigt i östra hamnen idag, stort svart moln över halva himlen, nej inte över malmö(inser du inte hur dumt det låter med tanke på sizen malmö uppmäter? Inte som stockholm men ändå.)

Maskinen på Tingvalla ikväll.. otroligt trött & mörbultad, lite feber och hela kittet.
Nu ska jag krypa ner i sängen, drömma om hur jag ska möblera om min lilla övervåning.. och suga på örngottet. I alla fall dregla lite..


tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0