Sommar, du sköna sommar

Pratar ännu en gång väldigt ivrigt (!) med käraste Aaua. Hon börjar få napp lite här & var på jobbkanten. Vi tar inte ut något i förskott men att de hör av sig bådar gott!
Kan knappt fatta att jag ska spendera en hel sommar med den bruden på världens vackraste plats. Gotland. Just det, Gotland.
Har börjat skriva packningslista (jo, ärligt! Det är sant!) Och planera resan upp, när, hur & vart osv. Ni vet den gamla visan..
Har även funderat på allt som jag måste visa. Det man inte får eller kan missa, det som ska upplevas och det som kan skippas.. inte mycket men ändå..

Nu ska jag dra ihop mina paltor och åka till svedala för lite mys med Maria alias Stampe ;D


(Jobbigt att åka ifrån en särskild här hemma dock.. )

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0