Världens bästa helgen - klösa ögonen ur varandra

I flera veckor har emma och jag längtat, pratat och skrikit/skrattat av glädje för att vi skulle få EN HEL HELG TILLSAMMANS i stugan.. I mälarhusen, långt bort från civilisation och internet. SKÖNT!
Fredag, jag har föreläsning på FM och sen bär det snabbt hem för att hämta iordningpackade väskor, prata med pappen och plocka ihop emma för att åka till simrishamn där hon skulle fika med felicia och nån annan medan jag lirade lite volley med Julian, Sten & Anton..
Innan volley & fika så handlades det mat & lite på bolaget. Gottgott!
Trillade ner i hamnen, tog lite foton innan vi rullade mot torpet..
Trötta, alkoholiserade men glada att vi äntligen var på plats och hade fått eld i spisen för att få hopp om värme i huset.

Lördag, jag tror irritationen mot varandra började här nån gång.. för att jag vad duschnödig men det var tydligen onödigt. Men envis som jag är (som den jävel jag är) så duschar jag och drar på mig min skitsnygga vårkjol..
Fika och fix under dagen, sen kom stig & barbro på fruktsalladsfika innan emma och jag ska ner till stranden. Viss irritation som sagt men inget allvarligt. Vi tog en öl och blev glada igen (: Hem och lagade mat som blev cepegott. Helt ärligt, klyftpotatis med stekt lime-kyckling. Jag dog där på plats så gott det var :D Ont i magen fick jag, men det var totally worth it!
Somnar quick efter film & läsning..

Söndag, Kill me..helt seriöst? Emma och jag behandlade varandra som om den andre var heeeelt dum i huvudet. Ingen gav sig heller. Envisa jävlar är vad vi är. Jag fick tarmvred på ef/kvällen och var sviinigt gnällig. Emma less på mig..
Fan vad negativt detta inlägget är.. hur som helst..vi kommer i säng, längtar till måndag båda två. Jag vill hem och emma vill skicka hem mig. Jag kommer hem 2 timmar tidigare än den utsatta planen och jag plockar hemma innan jag och pappa beger oss ut på en cykeltur.. (3,3 mil cyklade vi)

Jag hade sinnes med energi i kroppen som ville UUUUUT UTUUUUTUTUTTTUUUUUUUUUUUT. Fick äntligen ut den..Ca 1 mil hemifrån så är det ne uppförsbacka jag bestämmer mig för att ta stående. Vickar cykeln vant under mig för att få ut så mycket kraft som möjligt.. sätter mig & inser att styret inte satt där det skulle, hjulen rullade framåt men styre pekade åt vänster. Great! Pappa! INSEKTSNYCKEL TAAAAAA-AAACK.

Hem, duscha, plocka ihop grejer för natten. Åker till malmö på Lagmöte. Kom fram till många bra punkter för att förbättra vår motivation och glöd. Tillbaka till Ystad för en VÄRD kväll.

Värd morgon, tidig men värd.

Föreläsning med gravida Robert. Fick min kopia av en bok av käraste Anna..
Åkte till Ystad, hämtade bilen hos mamma, satte in pengar på banken, hem, tvätta bilen, upptäcka en buckla till på bilhelvetet.. den blev ren i alla fall. Biljävel.. Och du ska vara ny va? Skit ner dig.
In till Ystad, handla, ner till mcskolan och klistra på kontrollmärke på hojen. TITTA, FORDONSSKATT BETALD. Kom igen! Köp den nu! Jag vill ha ny hoj!

Betalde mitt mc-ställ idag med. Så det lär komma i nästa vecka.

GÖTT!
       
Notera, Emma är 153(MAX?!?!).. Jag är 181 :D

Precis krängt pizza, ont i magen som en dåre. Men gott var det.
Efter ett tufft pass Body Combat så kan man fan kränga det utan dåligt samvete. Satsar på minst 5 mils cykling imorgon hur som helst.

TJAU!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0