14 days sharp!

Jag kanske ligger i min säng, eller i en soffa.. eller någon annanstans..eller så är jag på väg till svedala i detta ögonblick, om 2 veckor.
Time flies, jag kom hit den 22 juni och idag är det den 1 augusti.. Jag..Hinner.. Inte... Med!

Vädret ute gör att jag längtar efter höst, lite gråmulet, man kan mysa in sig en stor tröja eller poncho, dricka en kopp varm oboy.. mums!

Meningslöst skrivande, jag längtar hem, är så glad att jag fick tag i biljetter hem igår. Var nervös ett tag i och med färjekrocken som gjorde att de drog in alla turlistor, alla bokningar, ALLT. 

En annan kul grej med tanke på höst.. Jag är med i Line-upen! Roligt, spännande, jobbigt och framför allt SVETTIGT!
Höst 09/10, Here I come.



over & out

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0