Kläder, kläder, suen på MERA kläder

Nästa onsdag ska jag, krill och bebis till Malmö & SHOPPA!
Här är lite saker som jag har in mind..

Först & främst en sänglampa som jag kan fästa på trappräcket där sängen står..hur den ser ut vet jag inte än.

En grej som måste provas innan jag kommer fram till om jag kommer se sjukt döfräck ut i dem eller som en inplastad ko..

Kanske detta linnet till? (Tuttarna se mysko ut på dockan, fast jag ar inga så det kanske kan funka..)



Sen har man ju alltid en dröm i sko-väg.. *dregel


Jag tillhör skaran som aldrig tycker att man kan bli för lång, det finns inte på kartan helt enkelt.. Underbara <3


Nu till helgen blir det träningsläger för den delen också, nästa helg födelsedagskalas @ hannis på fredag, träningsmatch på lördag + jobb på kvällen, söndag = död.
Helgen efter mera träningsmatcher, helgen efter det 25*2 årsfest (freddy & patty fyller) kanske jobb på natten, söndag = död igen.

Jaja, ni lär se vad som händer efterhand. Längtar efter shoppingturen på onsdag hur som helst.

Nu sk ajag leta upp office-paketet och skriva lite personliga brev till jobbansökningar och polisansökan med.. Dags för det med.
Vad skriver man då?
Lång, blond brud som älskar högklackat, volleyboll & pussar på kinden?

HAHAHA!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0