En måndag

Ca 3,5 minut efter jag vaknat idag..dvs vid 1103 så ringer allra käraste Johan från Kronovall och frågar mig om jag kan jobba, ja visst säger jag. Jag tackade precis ja till att jobba några timmar frukost på Nyårsdagen. Detta innebär endast vin till maten. Men jag är troligen i gott sällskap den kvällen (som det ser ut nu, dvs i Tomelilla med cocktailbruden Pys vid min sida) så det kommer bli fetroligt i alla fall! <3 Kan vara värt det..trötta timmar med Erik ocj Johan i frukosten kan väl ingen motstå? Jaja, lite förtroende är väl inte fel att bygga upp inför sommaren. Sååå himla glad att jag har jobb hemma i sommar. Detta innebär många grillkvällar med dussinet hemmakompisar. Det innebär ändlösa nätter i Mälarhusen med Emma (började gråta nu nä rjag kom att tänka på det, glädjetårar), Det innebär en hel sommar med Kristina, det innebär strand-debut med Milton.. Det innebär mycket. Mycket som i att jag missar en hel sommar med Anki..barnen..micke.. Stefan.. Det innebär att jag missar Kuten.. Får ta en tur dit i augusti/september..

Spelade match i helgen..eller..JAG gjorde ju inte det, vilket jag är lite småirriterad över att jag inte fick. Förstår hur Victoria måste känna sig, strongest of us all.
Har för övrigt haft en dundermysig helg med lilla Ekström (: Lite småirriterad bara då någon kommit på att det är roligt att kittlas..hrmpf.. För övrigt mysigt, längtar dock tills lägenheten är färdigmålad..får smått ångest av att bara kunna vistas i badrum & sovrum. Har miljoner idéer hur man ska kunna möblera & dekorera sen :D HAHA!
Köpte pappas gamla mobil idag.. en cybershot då min gamla nästan är helt väck. Grejen med en här telefonen är att pappa har nog ringt 10 samtal med den, tagit 20 bilder.. och sen la han den i byrålådan och där har den legat i 1 års tid. Han tog fram en gammal telefon istället för han tyckte cybershoten var för mycket. Bra för mig, jag har fått en kamera & fajn telefon allt i ett. Plus på den här dagen.
Avbokade dock nageltiden imorgon för det. Har haft smått ångest över att få naglarna fixade även om det inte var dyrt..men kom inte på någon anledning att avboka. Förrän nu. (: Vårdar naglarna själv ett tag först tror jag..kanske kommer på idén att bygga naglar snart igen..
Nu ska jag läsa ut 2 böcker. Over & out
Peace

Kommentarer
kristina

naaaaw, ja jag tycker det är SÅ skönt att du för en gångs skull ska vara hemma i sommar!

2009-12-08 10:47:23
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0