Massor av plugg

..eller inte (:
Hade som plan att plugga hela veckan men istället har jag spelat volley, jobbat på kronovall och kramats med Fredrik. Mycket trevligare och enklare att ta sig an att plugga. Dvs att det blir en plugglördag imorgon. Lillstrumpa hämtades hem idag så imorgon blir det lite julgodisbak först innan jag kan lägga huvudet i boken & bli smart ett par timmar.
Har kommit på mig själv att så snart jag varit ensam ett par minuter--så blir jag sådär längtig och behöver en kram igen. Är det onormalt?

Nu ska jag tömma lite sopor, fixa telefonsvararen och räkna kassan..sen tänkte jag faktiskt stänga på YES för ikväll.. Hem till lite chicken wraps á la fajita med lite guacamole & tacochips..
Lillstrumpa har även kopplat in sitt lilla Wii-spel.. kommer bli flamsigt ikväll.


peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0