Mellandagsreans första & mest...udda köp.

Igår kväll efter man tryckt i sig rätt mängd julmat & graden för mycket godis, då man kände sig sådär svullen och kroppen lätt vibrerade av sockret som vilt stimmade runt i kroppen så fick jag en helt underbar idé.
"ut och springa imorgon med fredrik" löd idén.

I morse när jag vaknade...ALDRIG I LIVET. Jag gjorde ett tappert försök att klä på mig allt jag behövde för att kunna motivera mig att springa, men icke. Det finns helt enkelt inte att jag springer under vinterhalvåret.. Från och med nyår ska jag dock försöka springa på löpband minst 1 gång i veckan i alla fall...hopplöst tråkigt med löpband. Menmen, från mars kanske jag vågar mig ut igen i det fria, då är också tanken att jag ska springa milen 1 gång i veckan för att jag ska nå mina mål..borde egentligen göra det redan nu, men som sagt..jag vägrar springa ute.

För att motivera mig att nå målen så har jag ett par jeans hemma som jag önskar komma i igen, hade varit najs! Och idag for vi till swedala outlet för att kika lite(istället för den där jävla löpturen) och gjorde årets första mellandagsfynd.

En vit tunn sommarklänning (för 29 spänn..hur det nu är möjligt).

och

Ett par gul&blå jeans(visste inte att det fortfarande fanns) för 300(!!!).. Häcken blev gudasnygg & de satt bra över låren..dock ska de sys om till stuprörsjeans, haha! Och the big thing, för att peppa träningen ytterligare (utöver 9 timmar volley i veckan) så är de preciiis för små..får på mig dem men knappen kan inte knäppas..så ni förstår att det inte är något viktras som jag är ute efter.. bara lite som ska bort :P Vill ju inte ha för stora jeans.. get slim get slim get slim.

Sitter för tillfället ensam i Fredriks lya/hål/krypin (inte riktigt accepterat som lägenhet än :P) Börjar jobba på Tingvalla 2115.



Trevlig kväll.

peace

Kommentarer
kristina

UPPDATERA OFTARE! ;)

2010-01-01 17:44:07
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0