This is my december

Fia fyller 19 idag, Grattis till henne!
Jag har ont i ryggen.. vet inte hur jag lyckas. Har försökt få tag på Bengan idag, men han verkar ha försvunnit från jordens yta. Hoppas han ringer imorgon & säger att han har en tid till mig..måste vara spelklar på Lördag.
Johan ringde innan, så jag ska på lite utbildning 15-18 december. Skoj!
Har ju jobb där i sommar, fetgött.
Jag har äntligen fått tummarna loss & börjat fixa på Pysens jeans..som jag haft i snart 1 år hemma hos mig.. Oc det verkar faktiskt kunna bli bra (: Nålar en massa för att det ska se så färdigt ut som möjligt så de kan provas innan jag syr. Prova kläder med nålar i är det bästa som finns, eller hur? ;)
Jag färgade även håret idag..vilket blev misslyckat. Visst det var bara en slinga i håret/luggen..men den blev lite..lite VÄL röd för min smak..Nu är den mörkbrun igen, älskar mig själv att jag glömt bort att vi hade en färgmousse-flaska i badrumsskåpet och bara hittade den nu..
Den här bilden får citera dagen

Kommentarer
Emelie

looovely :)

2009-12-07 14:43:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0