It hurts

Har verkligen försökt plugga idag.. det är ynka 4 uppgifter jag ska svara på.. jag har börjat på fråga 2.
SUUUUCK sara..
Hade ju tänkt börja plugga i morse vid 10 slaget när jag vaknade..men icke.. jag hittade dammsugaren som plötsligt blev väldigt intressant och rolig att använda.. Så jag kom igång med plugget vid 4 kanske.. örk..

En grej jag tycker är väldigt dumt med mig själv är att när jag väl börjar tycka om och öppnar mig för en person så bygger jag upp en hel livstid med den här personen och antar att det ska bli precis så som jag tror & förväntar mig.. hela livet kretsar runt denna personen och mig själv och allt planeras därefter.. en preliminär planering iaf.. sen när det då inte.. riktigt ...går som man tänkt sig..så ska man säga hejdå till hela det där livet.
Det är dumt med mig. Jag är fan beredd att gifta mig när som helst (inte skaffa barn nej.. )

En grej jag tycker är väldigt bra med mig är att jag kommer över det ganska fort. Livet är för kort för att man ska grina och må dåligt.
Lev livet.

Nu ska jag röja undan det sista av plugget, sen plocka i min "flytta-hemifrån" kista och sen pilla med papper för polishögskolan och planera ett liv i Umeå.. Om allt går som planerat och jag kommer in där.. om ett par år. Och det är bara jag i bilden. Punkt.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0