Myspys

Satt i lugn & ro och pillade med photoshop & med kameran..sådär småmysigt som jag brukade göra..men som inte blivit av på ett tag eftersom jag inte haft något vettigt fotoredigarerprogram. Har ÄNTLIGEN, tack vare Johannes (igen), ett fixat in på datorn nu. Grymt skönt. Blir så glad!


Mitt under myset så poppar det upp en liten ruta nere i vänstra hörnet från MSN. "Du har loggats in på MSN från en annan dator"..




Gulp.. Någon har knaprat mitt lösen, Panik, logga rin igen. Phew* Han/hon har inte ändrat lösen.. AH! Loggas ut igen! FANFANFAN!
Loggar in igen. Phew, in snabbt som fan & letar panikslaget efter funktionen där jag ändrar lösen.. loggas ut mailen..Helvete..
Loggar in. Jävla tur du har sara att den jäveln är så långsam..
Petar in mig själv igen, ändrar lösenord till något ännu längre & svåruttänkt...

Jävla tur.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0