Nytt transportmedel

Jo, det är såhär att min lilla kära kamera har varit utan transportmedel de senaste månaderna, vilket inneburit väldigt lite fotograferande då jag inte vågat ta kameran med mig..
Men nuså! Ikväll kom min lilla Canon EOS backpack med plats för alla mina (få) saker.. brilliant, is all I have to say.

Jag är hemma för den delen med, vilket känns knasigt med tanke påatt jag klättrat runt på johannes konstant i 3 veckor nu som en apa & äntligen är i från honom så känns det.. bra. Inte bra som i att vara ifrån honom utan bra som i att jag tycker det känns konstigt. Att jag längtar lite efter honom. Känns oerhört bra.

Pusspå!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0