Störigt trött

Helgen har spenderats i Ljungby & Jönköping med laget. Fett jävla roligt måste jag säga :D Dock ganska trött nu efteråt.
Jag käkar fortfarande diklofenak & panodil mot min sträckning i sidan (som ger mig ångest så snart jag får hicka, aj) Men det har börjat lägga sig nu så man kan röra sig obehindrat..
När vi väl hade kommit fram till jönköping hamnade vi bakom en ovanligt långsamt körande vit saab,,vi satt & funderade en stund ibilen varför han körde så sakta, det var liksom på e4an fortfarande så där var iaf 70 på den sträckan genom stan.. och & plötsligt knyckte bilen till & vänster framhjul hoppar av, axeln skrapar i asfalten & sprätter gnostor omkring sig och som i slow-motion såg vi däcket hoppa iväg & studsa över på mötande trafiks väghalva & alla satt & bad en tyst bön att "pleeeease don't let the wheel hit anyone!" (vi åkte med Jessa, därav den engelska bönen)
Som tur var hann mötande trafik uppfatta att något var på väg över vägen & hann väja, bromsa eller köra förbi :P

Johannes fick mig att köpa en pilatesboll på rea idag, vilket jag inte.. inte riktigt tyckte om. Vad ska jag med en pilatesboll till? Kommer säkert få fetnytta av den och det kostade bara 150..men ändå, vi åkte ner i stan för att jag skulle handla naturdiet..men nänä.. De hade inte den sizen jag skulle ha..så det blev en pilatesboll.. men shit sara!
Har 14 dagars öppet köp, får se vad jag bestämmer mig för ;D haha störd i huvet jag känner mig..


Jag borde plugga lite, men är störigt trött & seg..så vill egentligen bara lägga mig i sängen & sova tills johannes kommer hem igen :P
Icke!
Lite musik kanske lättar upp stämningen här..

tjau


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0