-08

Januari - Jag börjar men det förbannade bilkörkortet på Sjölin & Lantz med många irriterade timmar med my Love majkiboy
Februari - Ett par dagar i Sthlm förgyller den kalla luften och man får träffa Lemuhren för första gången..Lagom nervös man var när man stod vid Svampen vid sturegallerian! haha (: Massa promenad, matlagning, te och seinfeld! Pepsin var inte illa den heller..
Mars - Jag klarar uppskrivningen, halva körkortet klart.
April -  Uppkörning 23 april! <3 Får jobb på Tingvalla 3 dagar senare.
Maj - Stukar foten nåt kopiöst illa, hoppar på kryckor i 3 dagar innan jag kan börja använda foten normalt igen.. I slutet av månaden åker jag på bal i Sthlm, töntar mig än en gång med Lemuhr en lördag eftermiddag (:
Juni - Studenten! Svinhärligt! Jag var stört sjuk men det gjorde inget.. Stefan kom ner & firade med mig vilket uppskattades sjukt <3 Veckan efter, Studentfirande i simrishamn.. En av de sjukare nätterna i mitt liv! Innan det bar till gotland skrev jag upp för MC på nytt eftersom jag kuggade i oktober -07.. klarade utan problem, utan plugg. Kan det där nu va?
Juli - FFK, Pony Car och en del andra gäng utmärker sig på vandrarhemmet. Står i bar var och varannan kväll med Bisse och Eva som vapendragare i köket och Linnea, Emma & Maria ute i servisen. En av alla soliga dagar spenderas nere vid kalkbrotten då Isak, som har en tendens att surbutta så snart han får tillfälle, då han lägger sig på min mage och med sitt lilla "PIP I NAVELN" får mig att garva sönder nä rhan surbuttar.. och där låg han i minst.. 30 minuter och bara skarattade.. :D söta unge!  (Surbutta = trycka hela ansiktet mot magen och blåsa allt vad man orkar)
Augusti - Lemuhr kommer till gotland de sista dagarna jag har kvar där och vi har sällis till sthlm. Massa mys ute vid Lauters, båttur och problem att låsa bilen.. Börjar smått ta tag i MC körkortet på nytt & bränna pengarna på lektioner..suck.
September - Stressad sara kämpar med lågfarts- och högfartsbana med Tette, Jimmy och Lasse.. blir 10 '' spänn fattigare ( '' = tusen, den som läst handel borde fatta, vet inte hur det är med andra..) BLEV ÄVEN UTTAGEN TILL MALMÖS DIV.1 LAG.
Oktober - 7e oktober kommer med stormsteg och veckan innan plågas min kropp av kortisol som sliter sönder kroppen på mig och jag känne rmig inte alls redo, men med Jimmy som vapendragare som peppar och tror på mig så gick det fan ta mig vägen.. Vad jag gjorde helgen innan ska vi inte tala om ens.. haha ;) Blåmärken på kroppen kan jag hur som helst säga.
November - Jag lyckas charma en tiger, får besök från gotland och lite annat smått och gott :D riktigt najs!
December - Behöver jag säga nåt mer? EEEEAAAAARRRRTTTTHHHHHQQQUUUUAAAAAAAKKKEEEEE?!?!?! Fyfan, ligger fortfarande och lyssnar efter muller innan jag somnar och funderar och lyssnar så snart jag vaknar om natten & på mornarna.. jag behöver rehab..
En liten räv smög sig förresten in i mitt liv också, hur han lyckades vet jag inte.. men nu kommer han inte undan heller.

Löften - Gå ner 7 kilo för att sen gå upp dem igen i muskler..
Ta tag i min dröm om en tatuering på skuldran, troligen en ängel jag hittat..den ska dock modiefieras och bli mer JAG..
Annars.. äh, jag vet inte (:


Riktigt najs Nyårsfest! Massa förberedelser som bar fin frukt :D Fulla & glada och alla njöt av maten! Kanon, tack för en god kväll!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0