Cocillana

Lite letande ute i ingenstans nånstans vid havet, eftersom de inte hade tid med mig inne i stan, så hittade jag en liten läkare som kunde skriva ut lite cocillana till mig, konstatera att jag inte har feber, ett stick i fingret som talar om att infektionen är på väg ur kroppen trots att jag är lite röd i vänster öra och ett lycka till så ska jag vara helt frisk och host-fri om några dagar.
Imorgon ska jag mönstra, ska bli intressant.
Det kanske visar sig att jag är den klenaste som ångonsin varit där, har psykiska problem, fysiska problem jag inte visste om eller kanske den mest korkade som någonsin varit på mönstring i världshistorien..

Återstår att se.

Ikväll blir det vila & kurering för hela slanten så jag har en chans att klara av dagen imorgon. Tänkte träna volleyboll på kvällen. GOSH VAD JAG SAKNAR VOLLEYBOLLEN!





En till bild på min nyårs-outfit som jag inte får nog av :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0