Hälsosammare 2009

Ja.. eh, idag kränger jag då det sista av vad jag kan fram till sommaren.. Hade ju tänkt gå ner en massa i "fitt" för att se gå upp igen i muskler.. Dels för att det är snyggt med muskler, dels för att jag ändå kommer börja träna för en klassiker i år och då måste det bort likförbannat.. Pops & jag kör vasaloppet 2010 och då kan jag ta de andra loppen i samma veva. Jag har längdskidor och jag har en cykel (SNYGG SÅDAN).. nu är det bara diverse krimskrams som ska fixas också..

Men det kommer med tiden.

Beach -09, here I come.

För er nyfikna, på kvällen meny står det chokladpudding med vaniljkesella, godis, saft & massa gott :D Så jag ska bli riktigt less på det helt enkelt.
Sen blir det hårda matscheman, träningsscheman osv osv.. ja, ni vet.


tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0