Helsingkrona

Befinner mig just nu på Helsingkrona nation med Johannes där han har sitt lilla rum..faktiskt rätt mysigt efter vi värmt upp rummet lite ;)
Det blev en sjukt god middag igårkväll..Kycklingwraps ;D Min specialité kan man väl säga..
Vi var uppa halva natten som vanligt (borde egentligen inte vara tillåtet med tanke på att skolan börjar imorgon och jag måste lära mig gå upp tidigt..)
Längtar efter vår och ljusa dagar, det är ju så himla mycket enklare att gå upp då.
Hur som helst så resulterade vår sena natt i att vi låg kvar i sängen till 12..INTE BRA...Menmen, när vi väl frukostat lite så bar det iväg ut till mediamarkt och jag konstaterade att nästa gång jag köper en mobil så kommer det bli en stor fet jävla telefon. Riktigt stor telefon med touch och penna & allt möjligt, där jag kan samla ALLT.
Sen knöka vi oss in till skopunkten där jag hittade ett par helt fantastiska stövletter som jag är förälskad i.. även ett par inneskor till både mig & min man.
Sen rullades det in till mårtenstorg(et?) där mannen beställer slangar & såna läskiga saker på apoteket medan jag letar upp ett nytt försvarets hudsalva. Jag fattar inte hur jag lyckas, men alltid när jag använt upp hylsan så det är va 1 cm kvar i botten på den, så lyckas jag göra av med den. Perfekt va.. nä.. slöseri i längden. Hur som helst, har ett nytt i fickan som jag börjat avverka den första vassa kanten på innan det blir behagligt att gå & kladda på läpparna ;) haha eh?
Sen traskade vi till arimans cafe och tog vars en ciabatta (jag med brie & salami, ÄLSKAR BRIE) och nu är vi tillbaka på rummet.. blir lite lättare middag sen, film, popcorn och så ska vi även prova 2 olika yogurts vi handlade innan..den ena med morot & apelsin (tyckte jag lät sjukt intressant och fettsnål med :P ) och den andra är choklad(wtf) och vanilj..5% fett...OH MY ***!!!!
Trolleriprogam på 5an vid 2100 ikväll..


tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0