Klipp

Imorse när man kom hem efter ett jobbigt men intressant tingvalla så kan jag kort och gott säga att

JAG

VAR

HELT

SLUT

Jag hade hostat konstant hela kvällen vilket nog fick en del att undra om jag inte skulle hosta till en sista gång och sen bara lägga mig ner och dö.. Jag hostade mig hes under tiden jag var där(1945-0345).. hade haft ett vagt hopp om att jag var på bättringsvägen under dagen då röst var återställd och hostan hade minskat.. men icke!
Lite varm choklad, en varm dusch och gymnastik så var allt på sin plats igen tills en ny hostattack överföll mig och tvingade mig sitta upp med täcken snurrade kring kroppen tills jag till sist somnade av ren utmattning.. örk..detta var runt 0530.. väckas av mobilens larm runt 12 och snooza en stund.. låta kaka ligga kvar medan jag duschade och sen peta i sig lite frukost som bestod av salladsmackor (berätta inte för någon att johannes hade sallad på mackan.. det kan spridas! Tänk om hans mamma får veta?)
Sen glida in till ystad med 1350 tåget för att strosa lite på Åhlens där de haaaaaaaaa-a-a-a-a-aaaaar reeee-aaa-aaaa. Älska rea <3
Hittade Nagellack som var tvungna att följa med mig, eye-zona masker och något som gjorde mig extremt glad. Parfym. Mexx hade en parfym för något år sedan som de döpt till Amsterdam, sen försvann den och kom tillbaka unde rnamnet Berlin.. Men sen försvann den med trots att den var alldeles ny.. och nu stod den äntligen på hyllan igen för 99 spänn.. eh, skämtar du? Den skulle med mig, inget snack om saken (:
Hittade även en skrivbok där all aktivitet & mat ska skrivas in som ska hjälpa mig få ordning på mitt matintag.. Så det inte blir en macka till frukost och sen monstermiddag på kvällen som får mig att dö av tarmvred... inte heller småätande hela dagen. Jämna, fina måltider med allt jag ska ha i mig för att palla med.. för rent ut sagt, jag orkar mycket men jag skulle orka mer om jag åt rätt..

Nu ska jag bläddra igenom HM-katalogen & bestämma mig för vad jag ska beställa.. KUL!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0