När allting bara är självklart

Lite uppdateringar här då..
I lördags fick jag spela 3 vinnande set mot ängelholm trots att jag inte deltagit på någon av de tidigare träningarna eftersom jag fortfarande var sjuk. Det var fett roligt, men jag var så sjukt slut efter att jag fick avböja inbjudan jag hade fått till Aauas 90-talsfest. Tvivlar inte på att det hade varit intressant att gå dit dock!
Första riktiga träningsveckan är också avverkad för mig nu och det känns fett bra, vilan har hjälpt mig vinna tillbaka fokus när jag väl är på planen igen.. den failade lite nu i slutet på förra säsongen vilket egentligen inte borde vara tillåtet.
Jag längtar sjukt mycket till det tillfället kommer då jag hittar ett par fräcka stövletter att spatsera runt i nu i vår.. har sjuk längtan efter skor.. nya skor.. ge mig nya skor.. NU! Hatar mina jävla fötter! :(

Igår hände något lustigt också.. Jag skulle in till malmö lite tidigare för att ha ett Individual meeting med Jessa (: Utvärdera & prata lite allmänt om laget & ens potential osv osv.
Mamma kör mig till tåget i köpingebro och vi är där ca 10 minuter före avgångstid..LUGNT tänker jag & sitter & smsar lite i bilen, kallt att vänta ute så jag sitter dä rmed mitt feta arsle nertryckt i sätet..
Nä rjag slängt iväg det sista smset så tittar jag på mammas bil-klocka. 1354, luuuuugnt ju, tåget går 1357.. Får sms & kollar det, ser mobilklockan.. 1400 ?!?!?! WTF?! tittar ut genom bilrutan och visst, där står tåget väntar. Jag slänger mig ur bilen & river ut väskan ur baksätet, springer till perrongen men för sent..dörrarna stängs & tåget rullar vidare.. jag släpar fötterna till bilen, släpar mig till tidtabellen igen & kollar om det går ett tåg vid 1438 och visst går det ett då.. släpar mig in i bilen och vi puttrar iväg mot ystad så mamma kan släppa av mig där.. hon körde i vanlig fart in mot Ystad & till stationen.. Där stog 1408 tåget :o
Sprang ur bilen med väskan, bakom bilen & över vägen, en lastbil var på väg över mig men jag hann slinka över & upp på perrongen & in genom dörrarna lagom till den välkända frasen "Resande mot malmö, tag plats.... Dörrarna stängs"

Kort & gott, VI ÄR BÄST!



Mestadels av tiden den här veckan har annars gått till att umgås med allra bästaste johannes (<3).. Ni vet när allting bara känns enkelt och självklart när man är med någon. Allting är bara bra, man kan slappna av, inte behöva tänka och hitta på spännande (hehe ;) ) saker..ROLIGA.. men ja, ni fattar ;) haha
Så snart man skiljs åt så känns det grått & tungt.. nej men gud, jag snackar som om jag vore besatt?!
Hur som helst så tycker jag om att ligga & klänga på honom nätterna i ända och han verkar inte ha något problem med det :D

tjau!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0