17 dagar

Ungefär som när jag kommer på att det snart är min födelsedag..detta runt den sista februari.. Eh, hur som helst så är det 17 dagar kvar tills jag är hemma, och det är bara weird weird weird weird.. men samtidigt så skönt skönt skönt skönt! Ska bli fett roligt att komma hem igen, det kommer kännas konstigt men hösten som kommer är så laddad av saker som ska hända och saker som kanske händer.. En hel del planering, en del saker kommer hända spontant.. Mest av allt längtar jag efter att få dra på mig en tjock jacka igen, en stor halsduk, mössa och vantar.. Varma skor, tjocka strumpor.. Jag gillar att klä på mig helt enkelt!

Saknar volleyboll <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0