Update

Jasg är lite seg på att uppdatera här märker jag..trots att jag faktiskt har en del att berätta av och till..

Har haft en låt på hjärnan konstant i snart en vecka, kommer snart börja kräkas på att tänka på den.
Helen Sjöholm som sjunger Ted Gärestads "Come give me love"

Idag tog jag med lilla Maxime på utflykt. Han ville se raukarna och jag skulle ta mig en titt på Norsta Auren som är Gotlands finaste strand, trots att den är liten..så liten att den inte är utmärkt på kartan ens.
Vi tittade på rauken som ser ut som en hund(som marknadsför Gotland väldigt ofta) och plockade sten.. lite korallsten också som han ville göra ett armband av..lite gay, men skyller på att han är fransman.

På fredag kommer lönen, ska ta ett besök i stan då och KLIPPA MIG! Mitt hår går mig på nerverna..Jag SKA låta det växa ut och bli långt.. Men det bara knutar sig nu för att det är såååååååå slitet. SKIT.

Jag blir mer och mer nervös för hösten.. Så mycket som ska hända, som jag vill ska hända och jag vill uppfylla så många planer ihöst som det är möjligt.
Påminner mig om att jag ska kolla var jag kan läsa upp mitt historiebetyg.


Jag längtar efter dunjacka, mössa & vantar..och varma skor.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0