Update

Det har väl hänt lite grejer sen sist. Jobbat som en gris har jag. Var så övertrött om kvällarna i restaurangen att man tyckte synd om mig. Jag var glad i alla fall, det är det viktigaste. Har nu min tredje lediga dag till godo..Sitter och lyssnar på Melody Gardot och bara njuter av att göra ingenting.. städade bilen innan efter nattens bravader på Kutens bensin & saras & maximes nattadopp i havet. Idioter, det är ju skitkallt.
Jag irriterar mig på strecket över min skärm.. helt vansinnigt vad det irriterar mig.. och det vill inte försvinna längre heller..Det blir ny dator i höst, en liten mini-skit PC grej. Det ska vara så liten så den inte syns. Och så ska jag köpa en TV.. om jag får pengar över. Ska försöka ta mig in på kriminalvården som någon form av vick där... Hur vet jag inte, men det löser sig. Bra merit för polishögskolan.

Min första lediga dag spenderade jag i Eksta med Stefan.. 

(ändrar låt till Bruce springsteen - Candy's room.. långtar tillbaka till den 5/6)

Vi cyklade halva kvällen, plockade jordgubbar & smultron & såg nån konstig film på kvällen där harrison ford var väääääääldigt ung och fräsch. Jag sov som en prinsessa i Katarinas gamla rum som fick agera gästrum åt mig..jag hade fasat mot soffan som var ungefär hälften så lång som jag. Riktig säng..det är något särskilt med såna, vilket ni säkert vet. Inte som DUX-sängen här på vandrarhemmet men ändå. En säng ändå ju.

     
    

 Dagen efter(igår) bar det till Stånga där jag egentligen hade planerat att leka med barnen oc htitta på medan alla andra tävlade.. men efter lite om och men så skrev jag upp mig på både 5-kamp och mästarstörtning. 
5-kampen gick ut på:

100 meter löpning

Kast med stenvarpa

Höjdhopp 
(ingen bild som tur är eftersom jag saxar som en kamel över pinnjäveln)


  
   
Stångstörtning
 (vilket har resulterat i ett jävligt ömt nyckelben idag)

Och slutligen Ryggkast.
Fast man vågade väl inte ta i för kung & fosterland.. lade motståndaren ner lite försiktigt.
   
Ser kärleksfullt ut emellanåt. HAHA!


Efter jag fått min bronsmedalj så blev det fika & mästarstörtning..fast där var jag lite för mör i musklerna för att skicka iväg stången ordentligt ;) Klådde anki med 1 cm, bara det nöjer jag mid med ;)

Efter det for jag & Maxime hem för att göra oss redo för en kväll på Kutens bensin. Bra band som spelade & nötterna Sara & Maxime avslutade natten med ett dopp i havet. Galningar.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0