Åtta dagar.

Tiden går, hej & håå vad den går. Nu är det bara 8 dagar kvar tills Sara och jag åker till Gotland. Det firar vi med en fika idag och massa planering på espresso house, senare bär det för mig till Mr. J (:
Lika fort som tiden har gått fram till nu, lika fort kommer tiden gå tills jag är hemma igen. Känns lite konstigt men jag vet att det är enkla fakta, tiden kommer SPRINGA iväg. Jag funderar ärligt på hur jag ska lyckas få ihop en sommar med minst 10 kuten-besök, minst 1 cykeltur i veckan till kalkbrottet i Ar och simma/dyka, minst 10 besök i Visby, Minst 10 besök i Eksta hos Stefan, minst 10 av mycket och samtidigt klämma in 2 fyspass i veckan, volleyboll, lek & roligt med barnen Boman, grillkvällar och smack på det en heltidstjänst.

Hur ska det gå till egentligen?

I vilket fall som helst, jag ska ta vara på dessa dagarna kvar hemma.. Njuta av det lilla som är kvar av försommar i Ystad.



Det svider lite i mig.


hajhaj

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0