Bittra fakta

Imorgon ska jag och mammen till Malmö. Det ska bli jättemysigt! Vi ska bland annat till Hööks där jag ska leta ridskor, gympadojor funka rinte har jag upptäckt och jag har lagt in önskemål om mer ridning denna sommaren än förra..fick til exempel ingen badkväll med hästarna som jag drömde om.. det ska det bli den här sommaren..BANNE MIG! Islandshästar för livet! Wie!
Jag ska även in på stadium och prova våtdräkter.. vet inte om jag ska handla en, men jag vill få lit euppfattning om vilken size jag drar om jag bestämmer mig för en..

Sen ska vi även ut til lstoff och stil, handla muddar.. och bikinityg..Jag beställde en ed hardy bikini som kom i torsdags..Bittra fakta var att eh.. ja.. Min rumpa var lite för tjock.. Och hade väl kanske inte direkt tänkt på att banta den på 1 vecka.... så jag delar underdelen & syr band i sidorna så jag kan reglera size själv..

tråkigt..


Väldigt bittert rent utav.









FRUKTANSVÄRT BITTERT.



:(

Kommentarer
mullvad

Jag tvekar på att den är för liten. Skärp dig kaka.

2009-06-18 21:38:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0