Drömmarna om något nytt.

Nytt & nytt.. Nytt för mig i alla fall.
Som ni alla vet vid det här laget så togs MC-körkortet den 7e oktober -08. Dvs att i oktober -10 så har jag behörighet för tung motorcykel.
Som ni också borde veta så är jag på jakt efter bil.. ska eventuellt åka och titta på en liten röd skoda felicia hos Tore.. Så förhoppningsvis blir jag med bil idag :D
I alla fall.. Då går kontot minus, vilket alla fattar, i alla fall de som kan räkna...
Och nu under senaste veckorna har jag gått och funderat på något.. fränt.. på två hjul.. och jag hittade den sista pusselbiten till drömmen..

Nu ska jag spara ihop till en sådan också.
Och hittar jag en rolig typ på blocket så kanske man kan kränga hem den för 50 papp kanske.

Bara att börja spara och jobba arslet av sig..Något som har ett jobb i höst till övers?

Mina damer och herrar, pusselbiten i min dröm är.. *trumvirvel*

Tadaaaa! En honda Fireblade 954 (dvs en -02a)!




Skit att man inte är gjord av pengar :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0