Vår sista dans

Blev lite känslomässig när Sara satt i fönstret och pluggade körkortsteori och hon plötsligt ploppar ur sig att Michael Jackson är död..
Jag satt & skissade på en konstruktion som jag ska sätta i verket i dagarna. Denna konstruktion kommer att dokumenteras och ni som känner mig kanske kan ana vad det kan vara som jag ska bygga. 
Nyckelord är följande:

Nät
Stolpar
Boll


Tillbaka till Michael Jackson, det fick mig att inse att saker och ting kan försvinna för en väldigt snabbt..och jag har under våren anat att min dator inte kommer orka med mig så länge till.. har haft den i nästan 5 år och jag är imponerad att den fortfarande hänger med.. dock är skärmen snart paj..ett konstant streck över skärmen, trasig kontakt mitt i den eller något.

Detta fick mig att få igång den där säkerhetskopieringen till min kära externa hårddisk..så jag får behålla lite av det gamla.

Otroligt vad man kan fästa sig vid saker..och vad ont det skulle göra om det skulle försvinna.


hejhej

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0