Ångest.

Jag är så glad! Jag börjar äntligen få form på benen. Det är mycket jobb kvar, men bara det att det äntligen smalnar av vid knäna är FRAMGÅNG! Nu låter jag som en sån där.. anorexiaunge som längtar efter smalhet dagarna i ända, men det var inte på det viset jag menade at tdet smalnade av. Ni vet, muskler.. Rena, starka & fina muskler. Det som ska forma min kropp! Förut har benen endast varit två stora korvar som dallrat hit & dit. Jag har ju varit stor(större) en gång i tiden. En tid som aldrig kommer igen.
Sen att jag blivit så stark med gör att jag måste kaxa mig ännu mer när det väl handlar om styrka..även om jag inte är särskilt mycket starkare än genomsnittet tjejer.
Vi får vä lse om det duger till hösten helt enkelt. I sommar blir det relativt mycket mer träning än tidigare somrar i alla fall. Tänke rinte förlora de 2 kilon med muskler jag gått upp sen förra året. Inte heller ska jag gå upp de där 5 kilona som jag minskat i fett :P hähäh!
Frågan är hur jag ska säga det till dem andra...om i höst alltså.

Vad ha rjag åstadkommit idag?
Några timmar på Yes
Sprungit 5,5 km, hopprep 50/50/100, Dans Fys från i tisdags.. uten biceps för jag var ensam..

Har för övrigt pratat med ankipanki idag :D Vilket får det att pirra i magen lite när man hör barnens röst i bakgrunden och lite gliringar från micke. Fcik veta att vi ska få lite volontärer i sommar, dels en kvinna som har som livsdröm att driva eget vandrarhem och ska komma och prova hos oss.. Sen har vi en kille från frankrike som vill lära sig mer engelska och vill åka till ett land där de inte förvränger & är för bekväma med språket så at tdet till slut blir obegripligt att förstå vad personen i fråga säger, vilket ofta händer i typ England, USA.. Så då passar väl sverige perfekt där vi är bra på engelska men inte för duktiga heller. Vi är bättre än fransmännen på det i vilket fall som helst. I fyra veckor ska jag ta hand om den lille plutten. Maxim tror jag han hette..
Om allt går enligt planen så kan Aaua och jag färdas till Gotland i min egna bil. Jag ska bara hitta den först. Anki och jag konstaterade att jag kommer ha möjlighet att packa oerhört mycket om jag åker med bil upp. PERFEKT!
En annan plan för i sommar är att jag äntligen ska få se gotska sandön. Än så länge har jag bara sett bilder som andra tagit och fråb böcker om ön. Vill hemskt gärna dit, för det lilla jag fått se har varit otroligt vackert.

A4- ---papper? Haha nej, beachplanerna nere i Visby. Detta är ett ställe som jag bestämt måste besöka iaf 10-talet gånger i sommar. För at tdet ska räknas som sommar.







Och ändå känner jag detta vemod. Vemod för att åka ifrån dig. För jag gillar det här, att vi bara är..



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0