Att bli med bil

Jo.. Jag letar bil, vilket jag kanske inte skrikit ut direkt. Det är verkligen svårare än man tror. Världens marknad att röra sig på ute på blocket, men vad ska man egentligen leta efter? Pappen har kontaktat lite bilfirmor som ska hjälpa oss också för den delen. Nästa onsdag kommer det in en liten Ford Fiesta som ska provköras. ROLIGT! Dessutom är den mörkblå!

Ringde båtbokningen idag vilket gjorde att jag kände mig ännu närmre Gotland. Ska dock avvakta att boka tills bilen står hemma på gårdsplanen. Rätt lugnt med folk som reser till Gotland innan Juli börjar.
Har resväskorna(yep, plural) framtagna och jag har börjat skriva en lista med allt jag ska/vill ha med mig..Men får nog gallra ett par gånger om, därför jag börjar så tidigt.
Har till och med planen för när vi ska köra upp klar. Vad vi ska göra, vart vi kan tänkas stanna innan vi landar i oskarshamn för en bit mat innan man rullar ner till incheckningen.
Jag hoppas verkligen på den här fiestan! FIIEEEEEESTAAA ;D

Ikväll ska man göra ett besök hos Osteopaten som ger behandlingar på Yes nu. Galant!
Mamma var där i måndags som veckans första kund! Den där osteopaten är inte att leka med ;)
Ystads allehanda var där.


hajhaj

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0