En torsdag

Vaknar, går ner & värmer mjölk i micron.. Kaffekannan är nyfylld & jag har tagit den stora koppen idag just för att jag är sådär lite extra sugen på kaffe.. Vilket inte är särskilt ovanligt att jag är..
Fyller upp koppen, går & sätter mig vid köksbordet där mor & far dukat upp med kokt ägg och gröt. Hämtar syltburken, jordgubbssylt såklart, och klickar upp på gröten och ska precis till att ta mig en första underbar "första slurken på kaffet för dagen" och inser till min fasa att mjölken delat sig! :(
Inte roligt..
Fick ta en ny, liten kopp och nöja mig med bara kaffe som jag inte är jätteförtjust i.. förutom den koppen jag fick förra lördagen (aldrig druckit så gott svart kaffe)..

Som tur var hade jag en flaska latteskum i kylen, det fick duga. Jag är dock lite irriterad eftersom jag inte fått någon riktig kopp med kaffe än..

Idag händer vad?
Jag och pappen ska ut och cykla, jag ska cykla ringsjön runt den 30 maj, 12 mil. Jag har än så länge bara 2 turer i benen á 3,5 mil..
Sen bär det till Ystad, lämna tillbaka lånetelefon, sen malmö, träffa storstrumpa & eventuellt leverera en balklänning som hon ska få lov att låna av mig. Ska handla skor och byta färgpatroner också. Sen lite volleybollträning i tennishallen.. som jag inte har en aning om vart den ligger..

Jag tror jag bestämt mig förresten.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0